Sidebar

23
út, led
×

Upozornění

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 45

Aktuálně žijeme v době, kdy se člověk ve své podstatě čím dál více obrací sám k sobě a zaměřuje svůj pohled na rozvoj své osobnosti, nalezení podstaty a smyslu své existence a umění co nejlépe se vyrovnat se všemi událostmi, kterých je na své životní cestě nedílnou součástí. Publikace na téma osobnostního rozvoje, ať už se jedná o knihy či periodika, zaznamenávají nárůsty prodejů. Před pouhými deseti lety by si málokdo pomyslel, že by právě on mohl mít svého osobního trenéra (populárně „kouče“) pro zvládání více či méně každodenních stresových situací, nebo „alespoň“ svého psychologa, souhrnně odborníka s nezávislým úhlem pohledu.

Trest existuje ve společnosti od jejího počátku. Již od vzniku prvních sociálních vztahů a kultur se vyvíjí potřeba trestat společensky nepřizpůsobivé jedince a nepřípustné chování. Každá kultura měla od počátku svá nepsaná pravidla, která se předávala z generace na generaci, přičemž tato pravidla byla založena na tom, co je nejlepší pro celou skupinu. Až s vývojem prvních států však docházelo i k většímu rozvoji trestního práva a též k jeho kodifikaci.

Moderní, racionální, vědecká, pokročilá nebo civilizovaná jsou přívlastky, s kterými často spojujeme společnost, ve které žijeme. Snažíme se tak odlišit od „primitivních“ společností minulosti i současnosti, společností, které „racionalizují“ svůj svět prvky jevícími se západní civilizaci jako zcela iracionální.

Marketingové procesy ve stavebnictví jsou určitě velmi důležité všechny jako celek. Já se však v této práci zaměřím pouze na proces marketingové komunikace. A to přesně na proces marketingové komunikace mezi stavební firmou a jejím zákazníkem. Marketingová komunikace je nepochybně velice důležitou součástí marketingu jako takového. Je to podle mého názoru jedna z nejdůležitějších aktivit jakékoliv firmy, a to komunikace se svými současnými i potencionálními zákazníky.

Mám čas, mám čas psát romány a špekulovat nad důvody, které mne opět postavily na dlažbu, do fronty na úřadu práce, na místo za přepážkou před nevrlou úřednici. Mám čas přemýšlet o důvodech své neschopnosti postavit se na vlastní nohy, nebo neschopnosti najít ve svém profesním životě leadra, managera, který rozumí nejen stavebnictví, ale především lidem a je skutečným managerem na svém místě. Hledám důvody a přemýšlím, proč neustále narážím. V profesi ve které jsem se po deseti letech ocitl jsem dosud nenarazil na managera - proč? 

Situace na stavebním trhu od roku 2008 začala stagnovat a v některých regionech dokonce klesat. Jednalo se především o útlum ve výstavbě zemědělských a průmyslových továren. Pokles byl zaznamenán také u bytové výstavby, což přímo ovlivnilo chod většiny developerských firem, které přestaly stavět spekulativně. To znamenalo dopad na všechny firmy od živnostníků až po nadnárodní společnosti. Tento poměrně rychlý útlum se netýkal inženýrských staveb (dálnice, železnice, inženýrské sítě). Vzhledem k podpoře z evropských fondů tohoto odvětví dokonce začal narůst zakázek, zpravidla se jednalo o veřejné zakázky.

Všem poctivým podnikatelům vřele doporučuji se vyhýbat režimu, kdy svoje služby a produkty nabízejí prostřednictvím portálů nabízejících hromadné nákupy, slevy apod. Mor slevomatů se pak přenáší do samotné podstaty podnikání a zvýšeného rizika - ztráty zákazíka. Dobrý podnikatel slevy nepotřebuje.

K dosažení "resocializace = nápravy" u odsouzených je potřeba vykonat mnoho opatření. Ne vždy se daří. Nad některými vězni lze jen zlomit hůl. V první řadě je potřeba odsouzené vhodně diferencovat a neméně důležitá je také kvalitní realizace tzv.programů zacházení. Jenže! Jakými aktivitami programu zacházení probíhá resocializace osob ve výkonu trestu odnětí svobody?

Možná si řeknete, že podobnou otázku byste očekávali spíše na jiném webu, ale zvězte, že virtuální svět není jen o tabletech, počítačích a RPG hrách. Je to svět pohádek a animací.
 

Článek pojednává o kontroverzním obchodním trendu dnešní doby multilevel marketingu. Konkrétně se zaměřuje na efektivní komunikaci obchodníků, kteří se v multilevel marketingu pohybují. Pokud chtějí na poli této obchodní disciplíny uspět, musejí ovládat řadu dovedností a disponovat řadou schopností, které je odliší od ostatních, neúspěšných obchodníků. I já jsem obchodník, ale tak hluboko klesnout bych nemohl.

Nájemce je obecnou teorií považován za slabší smluvní stranu, která je determinována svým nerovným postavením a nižší ekonomickou silou a jako taková je hodna ochrany. Zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ObčZ 1964“) se vyznačoval vysoce protekcionistickým přístupem, mnoho institutů bylo zakotveno právě ve prospěch nájemce bytu.

Další články...

Joomla SEF URLs by Artio