Sidebar

19
ne, květen

BLOGEE
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
Společnost ETARGET, a.s. přidala do svého portfolia služby NewLinx a Adcontext provozované doposud společností Computer Press, a. s..

NewLinx je výměnný bannerový reklamní systém a Adcontext je PPC reklamním systémem.

O akvizici se zástupci firem vyjádřili následovně:

"Služby Adcontext i NewLinx si vedly velmi dobře. V souvislosti s progresivní strategií firmy a v souladu s tím, že se oba produkty dostaly mimo core byznys Computer Pressu, jsme hledali silného partnera, který by měl a mohl dále rozvíjet jak Adcontext, tak NewLinx. Takovým subjektem společnost ETARGET nepochybně je," říká Jaroslav Martinec, obchodní ředitel Computer Pressu.

"On-line reklama v ČR má za sebou průkopnická léta, kdy musela dokázat podnikatelům, že inzerovat na internetu se vyplatí. Teď přichází doba, kdy se jednotliví poskytovatelé o své zákazníky budou muset poprat. Je pravděpodobné, že na trhu nakonec zbude místo jen pro pár silných hráčů. Věříme, že spojení s Adcontextem a NewLinx nám umožní si nadále udržet náskok před našimi soupeři," dodává Marcel Vašš, marketingový ředitel společnosti ETARGET.

Zdroj: Tisková zpráva